De Hup Holland Hup Groepsapp

B: Joo, zondag bij jou hè R
R: Klopt, vanaf 17 uur zijn jullie welkom. Moet nog even wat dingetjes doen
M: Met patat enzo?
R: Kan
M: Ja tuurlijk. Halen we effe bij kwalitaria De Wipneus
P: Ja, lekker. Ik neem wel mijn eigen mayo mee hoor
B: Zeker die light rommel. Neem je je eigen zero cola ook weer mee?
P: Jaja, maak maar gein. Ik kan tegenwoordig wel gewoon maat M aan.
M: Smerige mayo man. R, heb je gewoon Zaanse mayo thuis?
R: Ja tuurlijk. Zal morgen nog even paar extra tubes halen. Moet er nog speciaal bier zijn?
Z: Wel even stekkers veranderen hè. Niet dat gezeik dat de buren al juichen omdat zij nog analoog kijken
R: Goeie. Zal vanavond meteen even kijken.
Z: http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/article/detail/3678536/2014/06/25/Rafael-chanteerde-Sylvie-op-laffe-wijze.dhtml
P: Pfffff wat een zeurwijf
Z: Zielig voor Damian
M: Ik neem zelf wel paar koude blikken mee.
P: Even die Mexicanen oprollen. Kijken we dan de volgende ronde weer bij jou?
R: kan
M: Wordt nog lastig zat
P: Ach vergelijkbaar met die Chilenen toch? Geef ze de bal. Na een tijdje weten ze het niet meer
M: ok
R: Regel jij die patat M? Doe mij maar twee frikadellen
P: Mij een frikadel speciaal en een Van Dobben kroket
B: Hebben ze daar al een keer XXL Frikadellen?
R: Nee, volgens mij niet. Past niet in hun frituur. Die bakjes zijn te klein
M: Ik heb thuis een Airfryer. Die kan ik ook meenemen! Daar word je niet dik van
R: Pffff kom op. We gaan toch voetbal kijken? Ga je zeker ook nog water erbij drinken
R: Haha een Airfryer. Homo! Moet zeker van je vrouw?
M: Is best lekker hoor. Patat uit dat ding.
P: Wat kost zo’n ding? Misschien wel iets voor ons thuis
R: Geen geouwehoer, We eten echte patat. Anders blijf je maar thuis
Z: https://www.youtube.com/watch?v=-8VrWvJk8iA
P: Ik kom al om drie uur hoor. Heb ik tenminste een normale plek. Weet wel weer hoe dat gaat. Straks zit ik tweede rang
M: Ok. Kan ik wel een plek reserveren op de bank?
B: Ik zit links in de hoek. Mijn vaste stekkie
R: Ik lig gewoon op mijn eigen plek. En drinken doe ik 1 keer in. Daarna pakken jullie zelf
M: Welke chips heb je? En heb je wel normale schalen nu? Ga niet weer uit die hondenbak eten
P: Heb een paar zakken van die nieuwe Nibbits. Neem ik wel mee. Eten we hier niet
Z: Gisteren VI nog gezien? Derksen is bijgedraaid. Raar.
R: Kijk geen VI meer. Negatievelingen.
M: Nu is Gijp extreem negatief. Die kan het niet aan dat Nederland succes heeft. Die kan daar niet mee om gaan.
P: Trieste lui zijn het. Maar Studio Brasil is het ook niet. Gisteren met die Hakim in de studio en die tovenaar. Heeft toch niets met voetbal te maken?
B: Haha, zag je die Messi? Die likte even zijn reet schoon voor de camera
Z: https://www.facebook.com/Messistudiobrasil
M: Poultje maken we zondag voor de tijd wel hè. Ik zeg trouwens 2-0 voor Nederland
B: 1-1
R: Maar jij haalt dus eten M? Haal ik wat drinken en chips. Moet genoeg zijn.
Z: Weekend!
R: Yesssssssssssss! https://www.youtube.com/watch?v=fGardUiWjR4
M: Geef zondag maar even de bestellingen door. Wel voor vier uur graag.

Geef een reactie

